Wednesday 18 July 2012

Splash PRO EX

0




Entry kali ini saya nak kongsi dengan korang semua satu video player yang aku anggap lagi hebat dari GOM, MPC mahupun VLC. Apa yang saya suka pasal player ini adalah kemampuannya untuk memberi lebih detail video. Lebih-lebih dalam pencerahan warna, jika korang kaki anime, menggunakan software ini cukup memuaskan hati.




Ini adalah preview yang saya ambil daripada video anime Naruto, dan korang boleh lihat perbezaan warna yang cukup ketara. Salah satu setting yang saya gemari adalam 'Motion'. Cukup effective jika anda menonton filem blue-ray, ataupun filem bersaiz 720p keatas. Anda akan dapat lihat 'smooth' framingnya cukup mantap. Pernah tgk TV LCD Samsung yang letak kat kedai sambil terpasang cerita-cerita blu-ray?. Anda boleh lah merasainya jugak.



Pastikan saiz video adalah 720p keatas, baru puas hati, walaupun begitu, player ini adalah berbayar, tapi anda boleh dapatkan secara trial disini Splash PRO EX

0 comments:

Post a Comment

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting